Regionalny oddział we Wrocławiu

Szkolenia

Dostępne szkolenia

Najnowsze zmiany podatkowe 2024/2025 - 6H

Data: 10 kwietnia 2025 r. ONLINE godz.9.00
Prowadzący: Anna Kiersnowska - Drzewiecka
Forma: ONLINE
Cena: 350.00

Szkolenie fakultatywne/samokształcenie ONLINE, 6 godzin, współorganizacja z RO PIBR w Lublinie rozpoczęcie o godz. 9.00. Cena dla BR 350,00 zł, dla pozostałych uczestników 350,00 + 23% VAT

Klub Biegłego Rewidenta : Proces sprawozdawczości z uwzględnieniem korzystania przez spółkę z biura rachunkowego, zrozumienie i dokumentacja

Data: 14 kwietnia 2025 r.STACJONARNIE godz.17.00
Prowadzący: Renata Zielińska.
Forma: STACJONARNIE
Cena: 40.00

siedziba SKwP we Wrocławiu ul.gen. J.Bema 7-9/1A 40 zł brutto dla biegłych rewidentów, 49,20 zł brutto pozostali uczestnicy

Klub Biegłego Rewidenta : Istotność przy planowaniu i przeprowadzaniu badania

Data: 5 maja 2025 r.STACJONARNIE godz.17.00
Prowadzący: Piotr Łyskawa
Forma: STACJONARNIE
Cena: 40.00

siedziba SKwP we Wrocławiu ul.gen. J.Bema 7-9/1A 40 zł brutto dla biegłych rewidentów, 49,20 zł brutto pozostali uczestnicy

JPK CIT

Data: 8 maja 2025 r.ONLINE godz.9.00 - 14.00
Prowadzący: dr Małgorzata Rzeszutek
Forma: ONLINE
Cena: 350.00

szkolenie zdalne (samokształcenie), współorganizowane z RO PIBR w Krakowie, 6 godzin realizowane będzie w godz. 9:00-14.00, Cena 350 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 350 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami

Informacje dodatkowe

 W celu rejestracji na poszczególne szkolenia prosimy wypełnić formularz zgłoszenia na niniejszej stronie internetowej (uwaga na pola wymagane). 

Po wysłaniu formularza otrzymają Państwo e-mailowo automatyczną odpowiedź z systemu, która oznacza wysłanie zgłoszenia. Należy sprawdzić poprawność swoich danych, szczególnie adresu, danych do faktury, e-mail/nr telefonu, ponieważ zgłoszenie z błędnymi danymi może uniemożliwić Państwa rejestrację na szkolenie.
Następnie prosimy oczekiwać na kontakt mailowy naszego pracownika, który potwierdzi otrzymanie zgłoszenia oraz uczestnictwo w szkoleniu.  

Przed terminem szkolenia (7-10 dni przed terminem szkolenia) do zapisanych osób wysłana zostanie wiadomość przypominająca ze szczegółami szkolenia


Regulamin szkoleń ODZ w 2024 RO PIBR Wrocław

 Informacje dotyczące płatności:

Podawane ceny szkoleń ODZ oraz szkoleń fakultatywnych są cenami brutto dla biegłych rewidentów (zwolnienie z VAT). Dla osób, które nie są biegłymi rewidentami do cen doliczany jest 23 % VAT

Cena podstawowa szkoleń ODZ RO PIBR Wrocław w 2024:

  • szkolenie stacjonarne 16 godz.         750 zł
  • szkolenie  stacjonarne  8 godz.         450 zł
  • szkolenie on line  16 godz.                 660 zł
  • szkolenie on line     8 godz.                360 zł

 UWAGA !!!

Cena promocyjna szkoleń ODZ RO PIBR Wrocław w 2024 dla biegłych rewidentów RO PIBR Wrocław bez zaległości w opłacaniu składek  niższa o 30 zł:

  • szkolenie stacjonarne 16 godz.         720 zł
  • szkolenie  stacjonarne  8 godz.         420 zł
  • szkolenie on line  16 godz.                 630 zł
  • szkolenie on line     8 godz.                330 zł

 

 Warunkiem korzystania z ceny promocyjnej  jest brak zaległości w opłacaniu składek członkowskich (na podstawie oświadczenia przesłanego na adres wrocław@pibr.org.pl

Płatności za szkolenie należy wnosić najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia. 

Prosimy realizować płatności przelewem na rachunek bankowy RO PIBR we Wrocławiu: Nr konta 50 1020 5242 0000 2002 0192 8506., z podaniem imienia i nazwiska uczestnika oraz nazwy modułu lub numeru modułu. 

Faktury zostaną wystawione na dane podane przez uczestnika w przesłanym formularzu zgłoszeniowym.

Faktury oraz certyfikaty uczestnictwa zostaną wysłane na adres email podany w formularzu zgłoszenia.

Informację o odbytym szkoleniu ODZ przez biegłego rewidenta wysyła organizator (RO PIBR Wrocław) do biura PIBR w Warszawie, z wyłączeniem samokształcenia.

 Realizacja szkoleń (stacjonarnych i online)

  1. Uczestnictwo w szkoleniu należy zgłosić przez stronę internetową RO PIBR Wrocław w zakładce SZKOLENIA, podając swoje dane, dane do faktury oraz aktualny adres mailowy
  2. Na 7 dni przed terminem szkolenia do osób zapisanych na szkolenie zostanie wysłane PRZYPOMNIENIE o płatności za szkolenie.
  3. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie opłaty w wymaganym terminie. W przypadku dokonania zapisu na szkolenie w terminie późniejszym niż 5 dni przed szkoleniem, konieczne jest dostarczenie potwierdzenia dokonania zapłaty emailem na adres:  wrocław@pibr.org.pl
  4. W przypadku braku zapłaty przed szkoleniem online, nie będzie generowany link do szkolenia.
  5. Szkolenia online prowadzone będą na platformie Clickmeeting

Wymagania niezbędne do szkoleń online:

  • Komputer, laptop (Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome, OS
  • Stabilny dostęp do internetu (co najmniej 512 kbps + 1 Mbps)
  • Głośniki lub słuchawki
  • Mikrofon (opcjonalnie)
  • Aby zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia awarii lub zatrzymania obrazu w trakcie szkolenia online należy wstrzymać lub zakończyć pobieranie plików z internetu i zamknąć nieużywane karty przeglądarki. Radzimy również wyłączyć wszystkie programy, które mogą negatywnie wpłynąć na prędkość połączenia: Skype, torrenty i inne. Zalecane przeglądarki: Chrome lub Mozilla Firefox
  1. Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej zatwierdzone przez Polską Izbę Biegłych Rewidentów
  2. Materiały szkoleniowe zostaną przesłane na adres mailowy podany w formularzu zgłoszenia.
  3. Podstawą do uzyskania zaliczenia szkolenia jest obecność na zajęciach, aktywny udział w nich oraz przystąpienie do testu sprawdzającego poziom uzyskanej wiedzy.
  4. Uczestnik zobowiązany jest do prawidłowego wypełnienia zgłoszenia z poprawnymi danymi do faktury, w przeciwnym wypadku będzie skutkować to brakiem możliwości wprowadzenia zmian danych na fakturze
  5. Uczestnik może zrezygnować ze szkolenia najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja musi być dokonana w formie pisemnej (mailowo). W przeciwnym razie jest zobowiązany do pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100% ceny szkolenia.
  6. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z konieczności dokonania opłaty.
  7. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany wykładowcy, terminu lub odwołania szkolenia.
  8. W przypadku braku miejsc na szkolenia, wraz z napływem zgłoszeń będziemy Państwa informować o dodatkowych terminach szkoleń. Możliwe jest też zgłoszenia wpisu na listę rezerwową na: wroclaw@pibr,org.pl
  9. Przesyłając zgłoszenie akceptują Państwo Powyższy regulamin szkoleń oraz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Regionalny Oddział PIBR we Wrocławiu (zgodnie z ustawą z 29.08.1997r o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U. 2002 nr 101 poz. 926, ze zm.)


Dalsze informacje w zakładce SZKOLENIA

 

3-letni okres rozliczeniowy obligatoryjnego doskonalenia zawodowego obejmuje 3 kolejno następujące po sobie lata kalendarzowe.
Bieżący okres rozliczeniowy rozpoczął się 1 stycznia 2024 r. i zakończy się 31 grudnia 2026 r.

Liczba godzin ODZ, obowiązująca zarówno biegłego rewidenta wykonującego, jak
i niewykonującego zawód, w danym 3-letnim okresie rozliczeniowym wynosi 120 godzin lekcyjnych, przy czym:

  • w każdym roku kalendarzowym 3-letniego okresu rozliczeniowego minimalna liczba godzin ODZ wynosi 24 godziny lekcyjne (wcześniej 16), ale nie mniej niż 72 godziny lekcyjne w danym 3-letnim okresie rozliczeniowym,
  • liczbę 48 godzin lekcyjnych ODZ, w danym 3-letnim okresie rozliczeniowym, biegły rewident może odbyć w ramach samokształcenia.

W każdym roku kalendarzowym biegły rewident odbywa co najmniej 24 godziny lekcyjne ODZ, biorąc udział w szkoleniach prowadzonych przez PIBR lub jednostkę uprawnioną
z tematów uchwalonych przez KRBR.

Nadwyżka liczby godzin szkolenia ponad limit 72 godzin lekcyjnych jest zaliczana na poczet wykonania łącznej liczby godzin wymaganych w ramach 3-letniego cyklu szkoleniowego.

Biegły rewident część ODZ ma prawo odbyć w formie samokształcenia. Zgłoszeniu podlega maksymalnie 48 godzin lekcyjnych samokształcenia w całym okresie rozliczeniowym.

Nadwyżka godzin zrealizowanych ponad limit określony dla samokształcenia (48 godzin lekcyjnych) nie stanowi wypełnienia obowiązku ODZ z tematów określonych Uchwałą Krajowej Rady Biegłych Rewidentów.

Biegłego rewidenta, który uzyskał wpis do rejestru biegłych rewidentów w trakcie okresu rozliczeniowego, obowiązuje szkolenie w wymiarze proporcjonalnym do wymiaru 120 godzin w cyklu 3-letnim, co oznacza, że na każdy rok okresu rozliczeniowego przypada 40 godzin lekcyjnych ODZ, przy czym 24 godziny lekcyjne w danym roku biegły rewident odbywa biorąc udział w szkoleniach prowadzonych przez PIBR lub jednostkę uprawnioną z tematów uchwalonych przez KRBR. Możliwość skorzystania z szkolenia ODZ w formule samokształcenia ulega odpowiedniemu proporcjonalnemu zmniejszeniu. 

3-letni okres rozliczeniowy ODZ obejmuje 3 kolejno następujące po sobie lata kalendarzowe. Obecnie trwający 3-letni okres rozliczeniowy ODZ rozpoczął się 1 stycznia 2024 r., a zakończy się 31 grudnia 2026 r.

Biegły rewident nie ma obowiązku odbycia i składania oświadczenia z informacją
o  samokształceniu w każdym roku. W przypadku skorzystania z tej formy szkolenia obowiązek złożenia oświadczenia występuje najpóźniej w terminie do ostatniego dnia okresu rozliczeniowego ODZ, którego oświadczenie dotyczy.

Tematyka szkoleń na 2025 r.

L.p. Temat Liczba godzin
1 Aktualizacja wiedzy z zakresu prawa podatkowego 8
2 Aktualizacja wiedzy z zakresu międzynarodowego prawa bilansowego 4
3 Aktualizacja wiedzy z zakresu krajowego prawa bilansowego 4
4 Najczęściej występujące nieprawidłowości w sprawozdaniach finansowych 8
5 Proces badania sprawozdań finansowych w aspekcie najczęściej występujących nieprawidłowości 8
6 Identyfikacja i oszacowanie ryzyk istotnego zniekształcenia w świetle KSB 315 (Zmienionego w 2022 r.) 16
7 Komunikacja biegłego rewidenta z zarządem oraz osobami sprawującymi nadzór 8
8 Rola środowiska IT w procesie badania sprawozdania finansowego 8
9 Praktyczne aspekty negocjacji, w tym ustalanie warunków umów i wynagrodzenia za usługi biegłego rewidenta 12
10 Zastosowanie nowych standardów zarządzania jakością 16
11 Umowy o niezakończone usługi - ujęcie rachunkowe oraz procedury badania 8
12 Raportowanie zrównoważone ESG - czym jest i jak zacząć je analizować? 8
13 Storytelling i wizualizacja danych dla finansistów 16
14 Praktyczne zarządzanie projektami w pracy biegłego rewidenta 16
15 Nowe uregulowania w zakresie badania skonsolidowanych sprawozdań finansowych KSB 600 (Z) 8
16 Przychody ze sprzedaży - zasady rachunkowości i metodologia badania z uwzględnieniem najczęściej występujących nieprawidłowości 16
17 Obowiązki i odpowiedzialność biegłego rewidenta w zakresie wykrywania i ujawniania oszustw podczas badania sprawozdań finansowych 8
18 Rachunkowość i badanie sprawozdań organizacji pozarządowych 8
19 Wartość pieniądza w czasie: dyskontowanie, kapitalizacja – warsztaty praktyczne 8
20 Standardy raportowania zrównoważonego rozwoju - wymogi i przykłady zastosowania 8
21 Kodeks spółek handlowych w pracy biegłego rewidenta 8
22 Sprawozdawczość finansowa w spółkach uczestniczących w transakcjach rynku kapitałowego i rola biegłego rewidenta 8
23 Odnawialne źródła energii (OZE) - aspekty bilansowe i podatkowe 8
24 Polityka rachunkowości i księgi rachunkowe jednostki w procesie badania sprawozdania finansowego 8
25 Ocena zniekształceń zidentyfikowanych podczas badania oraz ich wpływ na proces badania 8
26 Definiowanie ryzyk badania oraz projektowanie i realizacja procedur stanowiących reakcję 8
27 Sztuczna inteligencja jako wsparcie pracy biegłego rewidenta 8
28 Analiza sytuacji finansowej jednostki gospodarczej w kontekście weryfikacji zagrożenia kontynuacji działalności 16
29 Zastosowanie Kodeksu Etyki IESBA w praktyce biegłych rewidentów - część I 4
30 Zastosowanie Kodeksu Etyki IESBA w praktyce biegłych rewidentów - część II 4
31 Programy oparte na akcjach i świadczenia pracownicze 4



Zapisz się na szkolenie

Wybierz status

Dane uczestnika

Wpisz numer biegłego aby pobrać dane
Podaj imię
Podaj nazwisko
+48
Podaj poprawny adres e-mail

Dane do faktury

wpisz numer NIP aby pobrać dane z GUS
Podaj poprawny adres e-mail

Wybierz szkolenie

Administratorem danych osobowych jest Polska Izba Biegłych Rewidentów, al. Jana Pawła II 80, 00-175 Warszawa, e-mail: biuro@pibr.org.pl (zwana dalej "PIBR"). Czytaj całość Administratorem Bezpieczeństwa Informacji (od 25.05.2018 r. zwanego "Inspektorem Ochrony Danych") powołanym przez Polską Izbę Biegłych Rewidentów jest Michał Sztąberek, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, adres email: iod@isecure.pl. Dane osobowe gromadzone poprzez formularz kontaktowy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) w celach kontaktowych, przy czym prawnie usprawiedliwiony cel administratora danych rozumiany jest jako prawidłowa identyfikacja osoby zainteresowanej i udzielenie odpowiedzi na pytanie. Dane podane w tym celu   będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, zgodnie z wnioskiem osoby zainteresowanej. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do GIODO (po wejściu w życie RODO urząd ten zmieni nazwę na "Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych"), gdy uzna, iż przetwarzanie jej/jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do realizacji ww. celu. Ukryj

Logo PIBR Przejdź do strony PIBR